My day

Da budem iskrena, nisam od onih koji su uživali u šetnjama iz prostog razloga što nisam znala da šetam - zaista, uvek sam hodala prebrzo. Tek u trudnoći otkrila sam čari lagane šetnje, ali i potrebu za patikama, koje prethodno nisam kupila ne znam ni sama koliko godina. Kako sada svakodnevno šetam, nekada i po više sati, sa Sofijom, odlučila sam da kupim još jedne patike koje mi nisu "previše sportske", odnosno koje mogu da uklopim uz garderobu koju imam. Crvene starke su mi za početak bile sjajan izbor, a ovo je jedna od mojih dnevnih kombinacija i nadam se da vam se dopada.

I wasn't so into walking before. But when I got pregnant I realized that I need a pair of good sneakers, because I walked almost every day. Now I go for a walk every day also, so I bought this red Convere sneakers too. They wasn't "too sporty" for me . This is something I love to wear during the day and I hope you'll like it!








T shirt - Majica : Zara
Trench - Trenč: Koton
Pants - Pantalone: thanks to Romwe
Purse - Torba: Coffe with milk  (new  brand - soon!)
Sneakers - Patika: Converse



 Za vas sam pronašla nešto što je slično, ali drugih boja. Obuću birajte sami :) ! Sve zajedno košta oko 100$ ! Još mnogo toga možete pronaći na sajtu brenda Sheinside!

I found this items for you - you can buy all together for around 100$ ! More items at Sheinside!
OVDE/HERE

OVDE/HERE
OVDE/HERE

OVDE/HERE

Comments

  1. Jao, pa ti i mozda najsladja blogerka koju pratimo :) Divna je kombinacija, lepo dodje malo crvenog na zemljane tonove. Love, love. xoxo
    http://sparklyget.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. awesome look ; -)



    new post

    www.live-style20.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Prosto zracis na ovim fotografijama :)
    Sto se tice patike, s obzirom da ih nisi nosila super si model izabrala za kupovinu prvog para :)

    ReplyDelete
  4. Ista sam sto se tice setnje, uvijek prebrzo hodam, pa mi i nije uzivanje. Valjda naucim kao i ti kad dodje vrijeme :)) Bas lijepa kombinacija!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts